Håndtering af ansøgninger

shutterstock_138342692

Har du prøvet at håndtere 200 ansøgninger på mail? Hvis ja, så ved du også, at rekrutteringen af en ny medarbejder hurtigt kan løbe af sporet, når ansøgningerne begynder at tikke ind i mailboksen. Hver ansøgning skal åbnes og læses, og herefter skal de både sorteres, besvares og arkiveres. Uden de rigtige systemer kan det være et kæmpe arbejde, og man risikerer nemt, at den rigtige kandidat forsvinder et sted i bunkerne.

Juridisk ServiceBureau kan hjælpe dig med at spare tid på rekrutteringsprocessen og skabe overblik over de gode ansøgere hurtigt og bekvemt. 

Vores hjælp til rekrutteringsprocessen kan indeholde:

  • Annoncering
  • Spørgsmål til ansøgere, der frasorterer uegnede ansøgere
  • En let personprofilanalyse, der giver et indtryk af ansøgernes kvalifikationer
  • Oversigt over alle ansøgninger og mulighed for at sortere efter egnethed
  • Besvarelse af alle ansøgninger, fx bekræftelse på modtagelse af ansøgning, statusbeskeder undervejs samt afslag.

Som en ekstra bonus sender vi gerne annoncen til hele vores CV-bank af kvalificerede ansøgere og øvrige netværk på bl.a. sociale medier.

Ansættelsesudvalget i jeres virksomhed får naturligvis fuld adgang til ansøgningerne og kan hurtigt finde frem til de bedst egnede kandidater ved at sortere efter de opstillede spørgsmål og tilføje kommentarer og mærkater fx  ‘Egnet’, ‘Til interview’, ‘Har fået afslag’ m.m.

Du er altid velkommen til at ringe og få en uforpligtende snak på telefon 33 11 70 14 eller send en mail på service@servicebureau.dk. Vi kommer også altid gerne ud forbi jer til et uforpligtende møde, hvis I vil høre nærmere om vores løsninger.

SERVICE: Rekruttering


Related Projects

Back to top