Referencer

Hvad siger vores kunder?

Her kan du læse, hvad et udpluk af vores kunder siger om samarbejdet med os.

Vi tog kontakt til Juridisk Servicebureau da vi skulle ansætte en ny jurist. Vi har været meget tilfredse med hele rekrutteringsprocessen. De var professionelle og opmærksomme på vores behov, så vi endte med et perfekt match.

HR/Uddannelses-projektleder Gitte Kristensen, EDC Gruppen A/S

Tak for samarbejdet som jeg har været yderst tilfreds med.

Chef for Facility Management Henrik Schneller, Arbejdernes Landsbank

Vi kontaktede Juridisk ServiceBureau da vi skulle bruge en vikar til en advokatsekretærstilling med meget kort varsel. Juridisk ServiceBureau præsenterede os straks for forskellige relevante profiler, og i løbet af få dage var alt på plads. Vikaren har på glimrende vis udfyldt rollen, og Juridisk ServiceBureaus fornemmelse for hvad der kunne matche os, var utrolig fin. Der har løbende været opfølgende mails og støtte både til os og vikaren, så kommunikationen omkring hele forløbet har været eksemplarisk. Vi kan varmt anbefale Juridisk ServiceBureau, og vil ikke tøve med at vende tilbage, hvis det skulle blive aktuelt.

Vicedirektør Henrik Steenstrup, Nordea Ejendomsinvestering A/S

Tak for samarbejdet med Juridisk servicebureau herfra. I får vores varmeste anbefalinger.

Advokat Lene Juel, ParagrafPlus

Vi har et utroligt godt samarbejde med Juridisk ServiceBureau. De har en god forståelse for vores forretning og behov, og det letter vores arbejde at have dem som samarbejdspartnere i forhold til at finde det rette personale. De er effektive og fandt hurtigt den helt rigtige medarbejder til os inden for ejendomshandel og tinglysning. Vi har oplevet et stort engagement i forhold til os og vores forretning, som vi sætter stor pris på.

Advokat (L) Jakob Kragh Karlsen, Valby Advokaterne

Vi har i dette forår haft stor glæde af Juridisk ServiceBureaus effektive og kompetente tilgang til at rekruttere personale. Vi manglede en dygtig ejendomsadministrator, og vi fik hurtigt præsenteret flere egnede kandidater og fik inden for kort tid ansat en erfaren administrator. Efterfølgende havde vi behov for en dygtig advokatbogholder, og vi tøvede ikke med at ringe til Juridisk ServiceBureau igen. Oplevelsen var igen positiv, og vores nye bogholder er netop startet. Det er en fornøjelse at arbejde med Juridisk ServiceBureau, der med deres indgående branchekendskab helt tydeligt har godt fat på relevante kandidater i markedet. Vi kan anbefale kollegaer i branchen at samarbejde med Juridisk ServiceBureau.

Advokat, Partner Ole Lauritzen, Advodan Helsingør

Jeg har været meget, meget glad for samarbejdet og den store hjælp i har ydet, og jeg vil altid vende tilbage til jer, når jeg får brug for hjælp.

Advokat Lone Refshammer

”Vi har haft brug for Juridisk Servicebureau til vikardækning i forbindelse med en langtidssygemelding blandt vores advokatsekretærer. Selv med kort varsel fik vi omgående kvalificeret hjælp ved at få stillet en uddannet advokatsekretær til rådighed i den periode sygdommen varede. Alt samarbejde med bureauet har været let, hurtigt og professionelt. Vi giver Juridisk Servicebureau vores bedste anbefalinger.”

Advokat Lulla Forchhammer, Advokatene Foldschack og Forchhammer

Som altid har vi haft en rigtig god og positiv oplevelse! Vi stod med et akut behov for assistance, da vi i en periode havde ekstra travlt. Juridisk ServiceBureau sendte en dygtig og erfaren medarbejder, som hurtigt indgik i teamet og som løste vigtige opgaver for os. Juridisk ServiceBureau forstår vores behov og forretning, og vi har gennem årene opbygget en tæt og tillidsfuld relation, hvor vi føler os i trygge hænder. Vi kan give Juridisk ServiceBureau vores bedste anbefaling.

HR- og administrationschef Conni Falkner, Njord Law Firm

I efteråret ansatte vi tre advokater og samtidig skulle en af vores sekretærer på barselsorlov. Vi havde derfor brug for administrativ assistance, og vi kontaktede Juridisk ServiceBureau, som vi gennem årene har haft et godt samarbejde med. Vi fik hurtigt præsenteret tre gode kandidater, som matchede vores behov. Vi har været enormt tilfredse med den valgte medarbejder, og generelt med vores samarbejde med Juridisk ServiceBureau. Ansættelsen forløb hurtigt og nemt, og det har sparret os for meget tid og energi. Vi har derudover haft stor glæde af den fleksibilitet, der har været i forbindelse med vikariatet.

Advokat, managing partner Katrine Schlüter, Johan Schlüter advokatfirma

Vi kontaktede Juridisk ServiceBureau, da vi manglede en advokatsekretær til inkasso, digital tinglysning og andre juridiske områder. Efter en god dialog med Juridisk ServiceBureaus konsulent, fik vi hurtigt præsenteret en dygtig kandidat, som startede som vikar hos os kort efter. Samarbejdet med vikaren forløb som forventet rigtig godt og socialt var der også et perfekt match, så vi valgte derfor at fastansætte hende. Vi har sidenhen haft brug for assistance i receptionen og også her leverede Juridisk ServiceBureau hurtigt en god medarbejder. Juridisk ServiceBureau leverer ikke blot kvalificerede kandidater, de sætter sig også grundigt ind i vores behov og leverer effektivt personale, der fuldt ud lever op til vores ønsker.

A/S KFI Holding

Vi ringede til Juridisk ServiceBureau, da vi havde behov for assistance til digital tinglysning af en række sager. Juridisk ServiceBureau fandt hurtigt en dygtig kandidat, som levede op til vores forventninger. Vi har efterfølgende valgt at fastansætte kandidaten, da det viste sig, at hun kan løfte de stillede opgaver og samtidig passer hun godt ind i vores organisation.

Juridisk konsulent Claus Pedersen, BL – Danmarks almene boliger
Back to top