Erfaren advokatsekretær – digital tinglysning og ejendomshandler



  • Hovedstaden
  • Brøndby
  • Denne stilling er blevet besat

Til mindre advokatkontor i Brøndby søger vi lige nu en advokatsekretær til deltidsvikariat. Vi forestiller os, at du er en erfaren advokatsekretær, der kan springe til på de opgaver, hvor der er behov for dig. Dine primære arbejdsopgaver vil inkludere:

  • Tinglysning inden for ejerforeninger, deklarationer, ejendomshandler m.m.
  • Berigtigelse af ejendomshandler
  • Håndtering af minretssag.dk samt virksomhedens e-boks
  • Udarbejdelse af processkrifter
  • Oprettelse og afregning af sager
  • Generel administration af sagsporteføljen
  • Andre administrative opgaver

Udover ovenstående kan der opstå yderligere typer af opgaver og vi forventer derfor, at du er fleksibel og har lyst til at hjælpe, hvor der er behov.

Det er en fordel, hvis du har kendskab til eller erfaring med at arbejde i Legis365, men det er ikke et krav.

Der er opstart hurtigst muligt og varigheden af vikariatet vil i første omgang være 3 måneder med mulighed for forlængelse. Timetallet vil være varierende, men i starten er udgangspunktet 1-2 dage om ugen á 3-4 timers varighed.

Der er tale om en enmandsadvokatvirksomhed, hvor der er behov for ekstra hænder – i hvert fald i en periode – og det vil være en forudsætning, at du er serviceminded og struktureret samtidig med, at du kan samle trådene og bevare overblikket i en hverdag med fuld fart på.

Er du den rigtige til stillingen, kan du søge den her under. Skulle du have nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Stine Rasmussen på telefon 2972 5683 eller mail stiner@servicebureau.dk.

Back to top